Ресурсбук България. Данни за избрана стока/услуга

Автомобили

Автомобил е безрелсово моторно превозно средство (МПС) с повече от две колела, предназначено за превозване на пътници и товари. Автомобилите се разделят на няколко основни групи: леки автомобили (за превозване на хора до 9 души), автобуси (за превозване на повече хора), камиони (за превозване на товари) и специални автомобили (с монтирано специализирано оборудване, например автокранове или пожарни коли). Повечето автомобили имат четири колела, както и места за шофьор и поне един пътник.

При проектирането на съвременните автомобили сред най-важните цели са тяхната ефективност, безопасност и комфорт, както намаляването на вредните емисии на изгорели газове. За да са ефективни, колите се нуждаят от двигатели с минимален разход на гориво и аеродинамична форма, намаляваща въздушното съпротивление. При някои автомобили ефективността и безопасността се подпомагат от електронни системи. Колите се произвеждат с помощта на компютри и роботи във високотехнологични, автоматизирани заводи.

През 2012 г. броят на автомобилите в света е оценен на 700 милиона. Производството на автомобили в света има един непрекъснат ръст, поради това че автомобилът е не само средство на масовия транспорт и превоз на стоки и товари, но все повече навлиза като средство за задоволяване на личните потребности като семеен автомобил. В тази индустрия все повече крупни производители правят инвестиции за разработване на икономични и комфортни леки автомобили с намаляване на замърсяването на околната среда и използването на нови източници на енергия, като например електрическите автомобили. През 2016 г. са произведени в Китай – 24 420 744 бр., в Япония – 7 873 886 бр., в САЩ – 3 934 357 бр., в Германия – 5 746 808 бр., в Южна Корея – 3 859 991 бр., в Индия – 3 677 605 броя автомобили или общо в света от всички производители са произведени нови 77 105 435 броя автомобила, което е с 4,5% повече от предходната година.

Други подобни ресурси
Фирми:   Авто,мото,вело
Обекти:  Автокъщи, авточасти
Събития: Автомобили
Сайтове: Авто, вело, мото


 
  Снимки на стоката / услугата или реклама на Авто, вело, мото
 
 
  Ценови данни
 
  Мярка:   Брой
  Количество:   1
  Ориентировъчна цена: 50000
 
  Контакти
 
  Фирма - доставчик  Производители на автомобили
  Лице за контакти:  
  Телефон   -
  E-Mail  -
 
  Класификация
 
  Група на стоката: Авто, вело, мото  >>>
  Подгрупа: Автомобили   >>>
  Тип:
 
Конкретни артикули от стоката Автомобили
Код Име на стоката Мярка Кол. Цена Купи >>>
 
Линкове към Автомобили
 
S2874 Марки хибридни автомобили Автомобили Стоки
S2872 Електрически автомобили Стоки
W85733 Употребявани автомобили Авто, вело, мото Ресурсбук
W96999 Сривът на продажбите на нови автомобили продължава Dnevnik.bg
 
Други стоки и услуги доставяни от фирмата
Код Име на стоката Доставчик Мярка Кол. Цена Детайли
2913 10 автомобила, които не са за продаване Производители на автомобили Брой 1 50000 Виж : 331
2874 Марки хибридни автомобили Производители на автомобили Брой 1 100000 Виж : 814
 
 



 
 
 
НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Най-популярните модели автомобили в света през 2021 г.  
__ 1 __

09/10/20
18:57:12


Cвeтoвнa ĸлacaция нa нaй-пoпyляpнитe мapĸи пpeз 2021 г. (дaнни oт ЈАТО Dуnаmісѕ)

 Броят на колите на ток и газ скочи с около 60% за година  
__ 2 __

10/10/20
15:32:26

Броят на леките автомобили, които използват за гориво пропан-бутан или метан, се е увеличил с 58% за година, а на електромобилите - с малко над 60 на сто, сочат данните за регистрациите на "Пътна полиция". Към 1 октомври на газ са били 323 821 коли, или с почти 120 хил. повече от същата дата на 2019 г.

Обяснението се крие в това, че през февруари пътните полицаи започнаха масово да глобяват, ако използването на това гориво не е вписано в талона на колата. Санкцията започна да се прилага шест години след въвеждането на изискването. Това доведе до опашки пред пунктовете на "Пътна полиция" за смяна на документите и така хиляди автомобили, газифицирани, след като са били минали първоначална регистрация, се оказаха обхванати от статистиката.

На фона на епидемията от коронавирус, за да няма струпване на хора, гратисният период, в който глоби не се налагат, беше удължен два пъти и сега е краят на ноември.

За година са били купени 636 електромобила и техният брой вече е 1692. Обяснението за нарасналия интерес се крие в няколко факта. От една страна, в рамките на годината излязоха много нови модели в различни класове. От друга, фирмата за споделени автомобили "Спарк", която ползва електромобили, увеличи автопарка си с над 200 броя за този период. Не е без значение и фактът, че цената на колите на ток на вторичния пазар намаля сериозно.

Дизелите стават все по-любими

Данните за горивото, което леките коли в България ползват, показват, че продължава тенденцията броят на бензиновите автомобили да намалява. В края на септември те са 1 187 108, или със 122 910 броя по-малко, като в случая това се дължи и на преминаването на голяма част от тях в графата "на газ".

В същото време интересът към дизеловите модели, които имат по-нисък разход на гориво, а на вторичния пазар в страните от Западна Европа цените им падат, расте. Към 1 октомври тази година дизелите са с 49 115 повече от същата дата на 2019 г. и вече са 1 314 579.

Информацията в регистрите на "Пътна полиция" показва, че като цяло за година броят на леките автомобили в страната се е повишил с почти 60 хил., за да достигне 3 360 654 броя. Най-популярни са тези от марката "Фолксваген", като на отчет се водят 433 255 от тях, следват "Опел" (327 839) и "Мерцедес" (214 707).

Всички регистрирани моторни превозни средства са 3 783 680, или със 71 286 повече в сравнение с 1 октомври миналата година.
 Япония забранява продажбата на нови коли на бензин до 15 г.  
__ 3 __

03/12/20
21:15:33

Япония иска да забрани продажбата на нови автомобили на бензин до 15 г. като част от плана за постигане на въглеродна неутралност до 2050 г., информира АФП.

Новата политика може да бъде обявена най-рано следващата седмица, която ще надгради действията за насърчаване купуването на електрически и хибридни автомобили, пише вестник "Майничи Шимбун", но не се позовава на източници.

През октомври премиерът Йошихиде Суга постави крайния срок 2050 г. Япония да стане въглеродно неутрална, принуждавайки големите компании да започнат да изготвят планове как да намалят въглеродните емисии.

Решението е приветствано от активисти и ООН, но Япония изключително много разчита на изкопаеми горива и правителството все още не е разкрило подробности как ще постигне тази цел.

Задачата на азиатската държава е да увеличи дела на хибридните и електрически автомобили до 50-70% през следващите 10 г. от около 40% през 2019 г.

През септември Калифорния си постави за цел всички продавани автомобили в щата да бъдат с нулеви емисии от 2035 г.

Великобритания в същото време си постави по-амбициозна цел - забрана продажбата на автомобили на дизел и бензин от 2030 г.
 Революция в дизайна на Hyundai  
__ 4 __

10/12/20
01:44:46
Революционен и експериментален: изцяло новият Tucson не е просто еволюция, а революция в дизайна на Hyundai

- Нови параметрични скрити светлини - модерна технология за дизайн - придават на изцяло новия Tucson уникално присъствие на пътя
- Най-добрият в класа си пакет за безопасност и ориентирано към семейството удобство поставят нови стандарти за клиентите, ориентирани към бъдещето си
- Изцяло новият Tucson предлага най-електрифицираната гама задвижващи агрегати в компактния SUV сегмент, включително hybrid, plug-in hybrid, 48-V Mild Hybrid

Това е новият Hyundai Tucson, който се отличава с усъвършенстван, експериментален дизайн и модерна технология, поставяйки нови стандарти в сегмента на компактните SUV модели. В допълнение, той предлага най-електрифицираната гама агрегати в своя клас, подчертавайки ангажимента на Hyundai за екологично шофиране, като същевременно запазва истинския си SUV характер. Новите акценти в дизайна включват най-новата еволюция на фирмената архитектура на фаровете на Hyundai, наречена "Parametric Hidden Lights" и двойно оформление на интериора, което предлага персонализирано пространство, интуитивно оптимизирано за високотехнологична атмосфера. Изображенията намекват за иновативни характеристики, които отрaзяват новата поразяваща същност на Tucson.

Изцяло новият Tucson е четвъртото поколение на успешния бестселър на Hyundai с повече от 7 милиона продадени бройки по целия свят, откакто стартира през 2004 г. От тях 1,4 милиона бяха продадени в Европа. Това го прави най-продаваният SUV на компанията в световен мащаб. Новият компактен SUV на Hyundai пристига на пазара с революционен и амбициозен нов облик, който следва новата дизайнерска идентичност на компанията Sensuous Sportiness.

Незабравимо първо впечатление

Изцяло новият екстериор на Tucson изразява това, което дизайнерите на Hyundai наричат ​​"Parametric Dynamics", което използва линии, ъгли и форми, за да създаде кинетични детайли на повърхността, подобни на бижу, за да предложи безпрецедентна, смела дизайнерска естетика. Параметричните скрити светлини осигуряват силно първо впечатление. Този незабравим светлинен подпис с новите дневни светлини (DRL) са безпроблемно интегрирани в подобна на бижу решетка и се разкриват само при включване от водача.


Като цяло каросерията на новия Tucson е по-голяма и по-широка от предшественика си, предлагайки дълъг преден капак и къси надвеси върху по-дълго междуосие, които му придават припрян купе-характер. Страничните панели на купето предлагат още една интерпретация на този параметричен дизайн. Изсечените повърхности създават поразителен контраст между елегантен силует и силни форми, което предполага движение напред дори когато стоите неподвижно. Опънатите атлетични форми безпроблемно се сливат в ъглови арки на колелата, където алуминиевите джанти осигуряват мощна и динамична стойка.

"INTERSPACE" интериор


Влизането в изцяло новия просторен интериор на Tucson, или INTERSPACE, е като влизане в спретнато подредена стая, където ежедневните грижи изчезват. Тук пространството и технологиите се пресичат хармонично. Еволюцията на вътрешното оформление на Tucson доведе до по-нисък централен дисплей. Широкият ръб на таблото се слива безпроблемно с вратите, като се увива около предните пътници като дълбок пролом. Вертикално ориентираните форми на напълно интегрираната централна конзола са вдъхновени от водопади. Двойни сребърни линии, струящи от централната част към задните врати, хармонизират спретнато напластените първокласни повърхностни материали в допълващи се неутрални тонове.

HTRAC 4x4 и Terrain Mode правят Tucson истински SUV модел

Изцяло новият Tucson консолидира истинските си идентификационни данни за SUV с 4x4 възможности, благодарение на новия селектор Terrain Mode, който осигурява още повече удоволствие за шофьорите. Тази функция, налична в хибридна версия с автоматична скоростна кутия, използва разработената от Hyundai технология за задвижване на четирите колела HTRAC, която позволява пъргаво управление и по-добро прилагане на въртящия момент в зависимост от сцеплението на колелата и скоростта на автомобила. В допълнение към различните режими на шофиране, се предлагат три различни офроуд режима- кал, пясък и сняг - оптимизират шофирането и настройките на HTRAC за подобрено шофиране на различни терени.


Най-широката гама електрифицирани задвижвания в компактния SUV сегмент

Предлагайки три електрифицирани опции за задвижване и два двигателя с вътрешно горене с четири възможности за трансмисия, изцяло новият Tucson отговаря на всеки тип водач. С бензинов и дизелов 48-V Mild-Hybrid, Hybrid и Plug-In Hybrid, изцяло новият Tucson предлага най-широката гама електрифицирани задвижвания в компактния SUV сегмент. В допълнение към електрифицираните задвижвания, изцяло новият Tucson предлага и гама бензинови и дизелови опции.

Изцяло новият Tucson е разработен за намаляване на емисиите, без да прави компромис с това, че е забавен за шофиране. Хибридната версия се състои от новия 1,6-литров T-GDI (турбокомпресор с директно впръскване) Smartstream двигател и 44,2 kW електродвигател, с 1,49 kWh литиево-йонна полимерна батерия. Той се комбинира с шестстепенна автоматична скоростна кутия (6AT) и се предлага със задвижване на предните колела или с HTRAC 4x4 . Системата е най-мощната в изцяло новата гама силови агрегати на Tucson, с комбинирана мощност от 230 к.с., което означава, че предлага ниски емисии, без да прави компромис с шофирането.

Предлагани двигатели:

1,6-литров T-GDI Smartstream със 150 к.с. и задвижване на предните колела

1,6-литров T-GDI Smartstream със 180 к.с. Mild-Hybrid и задвижване на всички колела

1,6-литров CRDi Smartstream със 136 к.с. Mild-Hybrid и задвижване на всички колела

1,6-литров T-GDI Smartstream Hybrid с 230 к.с. и задвижване на всички колела

1,6-литров T-GDI Smartstream Plug-in Hybrid с 265 к.с. и задвижване на всички колела

Всички двигатели се оборудват с автоматична скоростна кутия.
 Кризата не спря покупките на Ферари, Макларън и Ролс-ройс  
__ 5 __

11/01/21
01:39:27

Въпреки икономическата криза, причинена от пандемията от COVID-19, автопаркът от луксозни автомобили в България и през миналата година се е увеличил със скъпи и рядко срещани коли, които дори нямат официални дилъри в страната, сочи официалната статистика.

От "Пътна полиция" отчитат регистрацията на пет чисто нови автомобила "Бентли", по четири автомобила "Ферари" и "Ламборгини", две "Астън Мартин" и дори един "Ролс-ройс". Поршетата са 88, но тази марка е официално представена в България. С 39 бройки се е увеличило присъствието на хитовите електромобили "Тесла" и регистрираните в "Пътна полиция" са вече 138.

Справка с данните от предходната година все пак говори за криза - през 2019-та купените нови коли "Ролс-Ройс" бяха 12. Повече бяха и регистрираните модели от всички вече изброени супер луксозни марки.

Данните за миналата година показват внос на 34 употребявани коли "Бентли", 17 "Ферари", 15 "Ламборгини", 6 "Ролс-ройс", 3 "Макларън" и 2 "Астън Мартин".
Към 1 януари 2021 г. най-луксозният сегмент на автопарка в България включва две бугатита, 227 "Бентли", 108 "Ферари", 77 "Ламборгини", 62 "Ролс-Ройс" и др.

През пролетта премиерът Бойко Борисов използва броя на луксозните автомобили като аргумент срещу отправените му от бизнеса остри критики за правителствените мерки за подкрепа на икономиката условията на коронавирусна пандемия. При въвеждането на извънредното положение в средата на март, обяснявайки защо голямата част от бизнеса е принуден да спре работа, но кабинетът не е обявил финансовата подкрепа за фирмите, Борисов иронично препоръча на работодателите да не чакат само на държавата, а да продадат по една от колите си и да платят заплатите на работниците си. Представители на малкия и средния бизнес реагираха, че нямат луксозни автомобили, които да продадат, а компаниите им ще фалират.

Месец по-късно, когато по официални данни над 70 хил. души бяха загубили работата си, а критиките срещу правителството продължаваха, Борисов извади справка за автопарка, обяснявайки, че несправедливо е упрекнат, че обижда някого. Във видео на живо от джипа си на Цветница той демонстративно прочете данни, подадени му на листче от директора на Столичната полиция Георги Хаджиев: "Към днешна дата в бедна България има три Бугатита като на Роналдо, Бентлита - 241, Ферарита - 123, Майбах - 53, Макларън - 22, Ламборджини - 87, Мазерати - 311, Ролс ройс - сигурно сме първи в Европа с 84 ролс-ройса, 280 Хамъра, Ягуари - близо 4000, Поршета - близо 5000". Данните се разминаваха с тези на "Пътна полиция".

7% от купените нови автомобили са луксозни

Като цяло луксозните автомобилни марки формират малко над 7% от продажбите на нови коли в България за миналата година, показват данните за регистрацията, водени от "Пътната полиция". Общият брой продадени нови леки и лекотоварни автомобили в страната за миналата година е 43 378, а от премиум брандове са 3041 от тях. Спадът на търсенето сред луксозните коли през 2020 г. е 27.43%, при почти 37 на сто общо за пазара.

В предишните години, включително и 2019-та, една от всеки 10 коли беше от марки като БМВ, "Ауди", "Мерцедес", "Порше", "Ленд Роувър", "Ягуар", "Джип", "Лексус", Волво" и т.н. Въпреки това БМВ и "Мерцедес" изместиха Форд" и "Ситроен" от Топ 10 на най-продаваните марки.

Лекотоварните модели влизат в тази статистика, тъй като не малко SUV модели, се регистрират като лекотоварни, което позволява при покупката им и при разходите за експлоатация (гориво, консумативи, резервни части и ремонти) да не се плаща ДДС. Най-популярни сред луксозните марки са моделите на БМВ (936 сделки), следват "Мерцедес" (917) и "Ауди" (538).

Най-купуваните нови автомобили в България за поредна година са "Дачия" с 3643 сделки. Следват "Рено" (3189) и "Шкода" (2769 автомобила).

При употребяваните леки и лекотоварни коли лидер си остава "Фолксваген" с 27 326 нови регистрации. Следващата позиция пак е за "Мерцедес" (21 371).
 Това ли е краят на двигателите с вътрешно горене в ЕС  
__ 6 __

11/06/22
17:53:05


Какво точно бе решено?

От 2035 година ще могат да се продават само коли и лекотоварни автомобили, които не изхвърлят в атмосферата вредни емисии. За това се обяви мнозинството депутати в Европарламента (ЕП). Освен това беше решено да не се взимат предвид синтетичните горива, с които един класически двигател с вътрешно горене (ДВГ) може да стане климатично неутрален.

Влизането в сила на тези решения ще означава на практика край на автомобилите с ДВГ от средата на следващото десетилетие. От 2035 г. ще бъде преустановена и продажбата на нови бензинови и дизелови коли. Целта е преминаване към пълна електромобилност.

Решението е в отговор на предложение от пакета на ЕС за борба с климатичните промени, озаглавено "Готови за цел 55". В него е формулирана целта до 2030 година да се намалят парниковите емисии с 55% спрямо нивата от 1990 година, а до 2050 година да бъде постигната климатична неутралност.

Това ли е краят на двигателите с вътрешно горене?

Не, защото за това се изисква и съгласието на отделните страни членки - тоест техните правителства трябва да приемат забраната за продажба на конвенционални автомобили след 2035 година. В края на юни 2022 година ЕП и страните от ЕС трябва да изработят съвместна позиция, за да може забраната да бъде приложена. С гласуването си евродепутатите на практика определиха своята позиция по този въпрос.

Какво налага такава забрана?

Експертите са изчислили, че повече от една пета от въглеводородните емисии в ЕС се дължат именно на уличното движение и изгаряните бензин или дизел. С новата мярка ЕК иска да намали значително парниковите газове, като целта е до 2050 година Европа да стане първият климатично неутрален континент.

Защо ЕС иска това?

Учените са категорични, че климатичните промени се дължат на човешката дейност и най-вече на изпусканите в атмосферата емисии от въглероден двуокис. Тяхното редуциране би могло да ограничи глобалното затопляне до по-малко от два градуса по Целзий спрямо прединдустриалната епоха.

Кои автомобилни производители имат още по-амбициозни планове?

Някои автомобилни фирми планират да преминат изцяло към задвижване с електромотори още преди 2035 година. Така например британският производител Ягуар иска още от 2025 година да предлага само електрически модели. Мултиконцернът Стелантис също изпреварва предписанията на политиците: италианската марка Ланча преминава още от 2024 година към производство основно на електромобили, а от 2027 г. Фиат ще продава само коли с електромотор. Година след Фиат същото подготвят и в Опел, което е мислимо също и за френските марки в семейството на Стелантис - Ситроен и Пежо. От 2030 година напълно електрически стават Ролс Ройс, Лексус и Волво.

Какви са намеренията на отделни страни и региони?

В Европа най-напред в това отношение е Норвегия, която не членува в ЕС. Там от 2025 г. няма да могат да се регистрират нови коли с ДВГ. Целта е напълно постижима, като се има предвид, че в тази северноевропейска държава над 80 на сто от продаваните нови коли вече са електрически.

Пет години след Норвегия продажбите на бензинови и дизелови коли ще бъдат забранени също в Дания, Ирландия, Исландия, Нидерландия, Швеция и Словения.

Какъв дял от пазара държат електромобилите в Германия?

В Германия той не е особено висок: в началото на 2022 година в Германия са били регистрирани общо 618 000 електрически коли. За сравнение: бензиновите са били 31 милиона, а дизеловите - 15 милиона. Накратко: на 81 коли само една е електрическа.

Какво казват критиците?

Германската автомобилна индустрия критикува решението на Европарламента. Според председателката на Съюза на автомобилната индустрия (VDA) Хилдегард Мюлер в Европа няма необходимата за това инфраструктура от зарядни станции. А в другия браншови съюз - на товарните превозвачи (ZDK) са недоволни от това, че синтетичните горива, тъй наречените E-Fuels, не са признати за климатично неутрални. Посочва се и това, че при тях съответната инфраструктура за зареждане би била налична.

Какво казват природозащитниците?

От екологичното движение "Петъци за бъдещето" виждат в решението на ЕП своя собствена заслуга. В същото време активисти подчертават, че 2035 година е твърде късна година, ако искаме да постигнем договорената в Париж цел за ограничаване на затоплянето до 1.5 градуса по Целзий.
 Ретро автомобил  
__ 7 __

16/07/22
13:44:51


Talbot-Lago T150-C SS Teardrop Coupe от Figoni et Falaschi от 1938 г., оценен на между 9 и 11 млн. долара, е показан по време на най-големия автомобилен търг за годината в "Сотбис" в Ню Йорк.

 Лоши новини за купувачите на нови автомобили в Европа(09.2022 г.)  
__ 8 __

14/09/22
16:35:54

Цените се увеличават, а производители използват фини начини, за да ги повишат

Всеки, който планира да си купи нова кола в сегашния период на икономическа несигурност, трябва да се подготви за непредвидени разходи, прогнозират авторите на проучване, направено под ръководството на германския автомобилен експерт Фердинанд Дюденхофер.

Немалко потенциални купувачи са били информирани, че трябва да са готови да платят повече за новите автомобили, които възнамеряват да закупят, пише ДПА.

"Фиат" (Fiat) и Бе Ем Ве (BMW), например, спряха продажбите на евтини базови варианти на популярните си модели", разкрива Дюденхофер.

"Най-продаваният модел на "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz) - GLS SUV, междувременно поскъпна с 10 процента", допълва автомобилният експерт.

В същото време европейски автомобилостроители премахват всяка възможна отстъпка, от която купувачите на нови коли можеха да се възползват при покупка онлайн. Повишиха се и цените, които плащат ползвателите на нови автомобили, взети на лизинг.

Много автомобилни компании влагат повече ресурси в производството на луксозни коли, тъй като маржовете на печалба при продажбата им са по-големи в сравнение с тези при компактните модели.

"За момента, производителите все още могат да изпълнят многбройните поръчки за по-малки и по-евтини коли, които са получили. Но тази картина скоро ще се промени, ако в допълнение към нарастващите цени на автомобилите, нараснат и лихвите по кредитите, а с тях и рискът от повишаване на необслужваните потребителски заеми", смята експертът Фердинанд Дюденхофер.

В много европейски страни е отчетено значително поскъпване на новите коли с двигатели с вътрешно горене.

В Германия, Италия, Франция, Нидерландия, Италия, Обединеното кралство и Норвегия средната цена на нов автомобил с двигател с вътрешно горене през 2015 г. е 35 500 евро. През тази година, по данни до юни, средната продажна цена на дребно на тези коли достига 44 101 евро.

Още по-скъпо излиза да си купите нов електромобил. Най-общо, средната цена на новите електрически модели в Европа е 55 821 евро.
 Продажбите на нови автомобили в ЕС отбелязаха ръст след 13 месеца на спад  
__ 9 __

16/09/22
16:28:12

Ръстът от 12.9% в продажбите на нови автомобили в България е най-висок сред страните от ЕС.

Продажбите на нови леки автомобили през август в страните от ЕС отбеляват ръст от 4.4%, което се случва след 13 месеца на спад в покупките, съобщиха днес от Асоциацията на производителите на автомобили в Европа (АСЕА). Продадените 650 305 бройки обаче са далеч от нивата от преди пандемията от COVID-19.

В България през август продажбите са скочили с 30% до 2480 бройки, като ръстът е четвърти най-голям за всички страни от ЕС. Лидери по този показател са Португалия (+42.4), Гърция (39.7%) и Ирландия (36.4%).

За осемте месеца на годината в страните от ЕС са продадени малко под 6 млн. нови автомобила, което е спад от почти 12%. Като цяло ръст в продажбите има в четири страни, а в България той е най-висок - 12.9%
 
  Задай въпрос, добави коментар >>> Отвори формата за текст    
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6    
 
  Брой посещения:  814       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   09/10/20
 
Google