Реклами
Реклама в бизнеса е форма на маркетингова комуникация, която има за цел да окуражи, убеди или в някои случаи да манипулира аудиторията да предприеме определено действие.
Под реклама обикновено се разбира разпространявана под различна форма и средства привлекателна информация за продукт, услуга и т.н., която е предназначена за определен кръг потребители (таргет група) и цели да предизвика, формира или поддържа интереса им към тези продукти или услуги, така че те да могат пазарно да се реализират.
Освен конкретния продукт или услуга, рекламата може да рекламира неговия производител, както и да ползва индиректни методи за реализиране като привличане и задържане на аудитория към даден сайт, което в друг етап може да означава реализиране на печалба от продажби на този сайт. Съществуват и некомерсиални типове реклама, като политическата или кампанийната реклама.
Рекламата започва да играе съществена роля през 19-ти и 20-ти век, когато се поставя началото на масовата продукция, но в същото време и на масовите медии (масмедиите). Само през 2007 година в световен мащаб за похарчени 385 милиарда долара за целите на рекламата.
Други подобни ресурси
Фирми: Услуги
Събития: Услуги
Сайтове: Услуги
Снимки на стоката / услугата или реклама на Услуги | ||||||||||||||||||||
Контакти | ||||||||||||||||||||
Фирма - доставчик | Райц-2 ООД. Прес-реклама,печатна реклама | |||||||||||||||||||
Лице за контакти: | ||||||||||||||||||||
Телефон | ||||||||||||||||||||
- | ||||||||||||||||||||
Класификация | ||||||||||||||||||||
Група на стоката: | Услуги >>> | |||||||||||||||||||
Подгрупа: | Рекламни услуги >>> | |||||||||||||||||||
Тип: | ||||||||||||||||||||
Конкретни артикули от стоката Реклами | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Задай въпрос, добави коментар >>> | Отвори формата за текст | |||||||||||||||||||
Брой посещения: 953 Гласували: 0 Оценка: 0.00 Последна редакция: 25/12/18 | ||||||||||||||||||||
|