Ресурсбук България. Данни за избран сайт

 

Онлайн супермаркет eBag.bg

Онлайн магазин за хранителни стоки и продукти за дома с над 15 000 артикула. Доставки на хранителни стоки всеки ден за София.

Други подобни ресурси
Лица:     Търговец
Стоки:    Комуникации


 
  Снимки от сайта или реклама на "Интернет пазар"
 
 
  Линкове към Онлайн супермаркет eBag.bg
 
W152 Търговец Лица Раздел    
W3 Комуникации Стоки Раздел    
  Манипулации с линковете
 
  Линк към сайта  <<<Натисни тук >>>
 
  Фирма  >>>>>
  Обект  >>>>>
  Лице за контакти:  
  Телефон  
  E-Mail  helpme@ebag.bg
 
  Адресни данни
 
  Област: София-град
  Населено място: София
  Адрес: ж.к. Модерно предградие
  Пощ.код/кутия: 1360 /
 
  Идентификация
 
  Раздел: Интернет пазар  >>>
  Категория: Хранителни продукти  >>>
  Група:
 



 
 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Пазаруването на храна онлайн - няма път назад    
__ 1 __

31/12/20
16:12:39

При обявяването на извънредното положение и настъпилата буквално обсада на магазините за храни бягството към онлайн поръчките стана неизбежно.

Но доставчиците в България не бяха особено много, а най-познатият - ebag, очаквано се оказа неподготвен да отговори веднага на големия натиск. На много потребители се наложи непрекъснато да натискат клавиша рефреш, за да видят освобождават ли се часове за доставка, които се оказваха запълнени, преди да са успели да завършат поръчката. В социалните мрежи се обсъждаха явно и тайно стратегии как да успееш да поръчаш.

Собственикът на онлайн търговеца Иван Александров разказва, че обичайният ритъм на поръчки се е активирал още през февруари, като оттогава отчита над 300% ръст на оборота спрямо предходната година.

"В началото на март започна вълна на презапасяване с основни стоки за няколко седмици, а после нещата се върнаха към стандартните кошници. Това продължи до към началото на юни. През лятото типично има спад, защото хората повече пътуват и консумацията на нашата услуга намалява", разказва той.

През септември започва нов ръст

с приключването на отпуските, а с идването на смятаната за втора вълна на заразата обемите отново растат значително.

"Сега вече потребителите не се презапасяват, хората си купуват обичайното, което потребяват, но има леко покачване на обема на кошницата. Вече по-голяма част от покупките им минават през нас", казва Александров.

За да отговори на натиска и огромния интерес на желаещите да получат покупките си вкъщи, се налага да увеличи значително екипа не само от хора, които извършват доставките. Сега той е вече над 330 души, а в началото на годината са били малко над 100.

На търговците на храни в момента им е трудно да направят детайлен анализ на настъпилите промени и освен това не е известно каква част от тях ще са начало на нова тенденция. Засега няма данни например, че в стремежа си да се грижат повече за здравето си и при липса на възможност за други забавления - като ходене по заведения, пътешествия и др., дават повече пари, за да си купят по-качествена храна, за разлика отпреди.

За Иван Александров е също трудно да каже такова нещо, но по друга причина. Той обяснява, че клиентите му са основно такива, които държат на високото качество, и затова е постоянен интересът към предлаганите в платформата фермерски продукти. "Нашият фокус е да дадем достъп до по-качествена храна на потребителите и те ни избират за това. От тази гледна точка профилът на нашите потребители е по-различен. Секцията с еко- и фермерски продукти е ключова и ни различава от останалите и там обемите продължават да растат постоянно", казва той.

Няма анализ какъв дял от пазаруването на клиентите му минава през него и какъв във физически магазини за храни.

"Има потребители, на които 100% от пазара минава през нас, и такива, при които е миксиран. Дори при нормалната обстановка средната честота на поръчки се беше увеличила още спрямо предната година с около 15-20%, което не е малко, но едва ли случващото се е променило толкова много нещата".

И ако някои търговци са спрели планирани от години проекти, то корона кризата е "придвижила" дългосрочните планове на ebag с 1-2 години напред. "В момента успяваме да растем много по-бързо, отколкото в нормални дни. Огромна част от хората се дигитализираха и това ще помогне и занапред този растеж да е по-бърз", смята Александров. Допълва, че постоянно компанията добавя нови клиенти, но сега това е много по-бързо отпреди.

От думите му се разбира, че този растеж в неговата компания не се дължи на натиска на новопоявилата се конкуренция, при която почти всички вериги за храни започнаха чрез различни партньорства да доставят ограничен асортимент продукти.

"Имаме визия и стратегия как да го направим бизнеса, смятам, че нито една от навлизащите компании не е направила тази инвестиция, която правим в разширяването на капацитетите. Нашите стъпки са много по-добре премислени и действаме с доста по-голям мащаб. Може би повечето искат да са онлайн, отколкото гледат какво е качеството", посочва той и добавя, че все пак е хубаво да има конкуренция, благодарение на която потребителите може да сравнят кой какво качество на услугата предлага.
 
  Задай въпрос, добави коментар >>> Отвори формата за текст    
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6    
 
  Брой посещения:  547       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   31/12/20

Google