Ресурсбук България. Данни за избран сайт

 

Индекс на сайтовете за Интернет пазар

Колективно пазаруване. Онлайн магазин от А до Я. Земеделие. Хранителни продукти. Продукти за здравето.
Стоки и услуги. Електроника. Инструменти. Аксесоари за мобилни устройства.

Обувки. Облекло и аксесоари. Слънчеви очила. Всичко за детето. Сватбени магазини.
Рекламни материали. Бижута и часовници. Парфюми и Козметика. Цветя и подаръци. Сувенири. Книги. Играчки.
Мебели. Домашни потреби. Дом и градина. Фитнес и спорт.


Други подобни ресурси
Лица:     Търговец
Стоки:    Комуникации


 
  Снимки от сайта или реклама на "Интернет пазар"
 
 
  Линкове към Индекс на сайтовете за Интернет пазар
 
W67157 ErosBG сексуални стимуланти Фитнес и спорт
W9826 BatteryCenter - енергията на едно място. София Аксесоари за мобилни устройства
W67048 Облекла и мода Облекло и аксесоари
W3818 Онлайн Градински Магазин Замъкът Дом и градина
W5529 Всички оферти за групово пазаруване Колективно пазаруване Агрегатор.БГ
W67000 Рекламни материали и съоръжения Рекламни материали
W40618 Сватбени аксесоари „Хера”. Асеновград Цветя и подаръци
W6004 Електроинструменти Плевен
W5063 Пазарувай Хитро Интернет пазар arabelaka@abv.bg Виж  ~  
W36294 reaction-bg.com. Бижута и часовници Варна
W10225 Chistdom Домашни потреби София
W35860 Матраци Дормео София
W58490 Магазин за сушени плодове и зеленчуци - Fitto Хранителни продукти Момчилград Виж  ~  
W67049 Charmy Bride- Вашата сбъдната празнична приказка София
W67054 Sex Shop Sofia - Cupidon Интернет пазар София Виж  ~  
W67658 Българския аграрен онлайн магазин Земеделие
W35658 Онлайн сайт за бижута на едро и дребно Бижута и часовници
W36009 Aviv Мъжки дрехи, Хасково Облекло и аксесоари
W36148 Proficlean.eu. Професионалното почистване София
  Манипулации с линковете
 
  Линк към сайта  <<<Натисни тук >>>
 
  Фирма  >>>>>
  Обект  >>>>>
  Лице за контакти:  
  Телефон  
  E-Mail  vasmet@abv.bg
 
  Адресни данни
 
  Област:
  Населено място:
  Адрес:
  Пощ.код/кутия: /
 
  Идентификация
 
  Раздел: Интернет пазар  >>>
  Категория:  >>>
  Група:
 



 
 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Продукти за дома, съдове за готвене, пелени и 1 тон кафе са най-желаните стоки    
__ 1 __

22/11/20
23:27:33
Българите се възползват от деня с едни от най-атрактивните оферти за годината и 7 часа след началото на Black Friday 2020 клиентите на eMAG са направили поръчки на стойност 31,32 млн. лв.; увеличение с 15% в сравнение с предишното издание на кампанията. Най-привлекателните продуктови категории са тези, които осигуряват комфорт у дома, лична грижа и качествено прекарано време със семейството. От началото на кампанията клиентите на платформата са поръчали 1 тон кафе.

През първите седем часа от началото на дългоочакваното шопинг събитие, клиентите на eMAG поръчаха над 209 000 продукта, с над 20% повече в сравнение с миналата година. Интересът към офертите продължава да расте и до 14:00 ч. на платформата са регистрирани приблизително 1,29 милиона посещения. Средната стойност на поръчка е 287 лева, което е с 9% повече от миналата година.

Все още са налични повече от 200 000 продукта с отстъпка, като наличностите за някои от тях ще бъдат допълвани до края на кампанията. Клиентите могат да избират от широка гама предложения като телевизори, смартфони, лаптопи, хладилници, перални машини, малки домакински уреди, модни артикули, парфюми, козметика, игри и играчки, гуми, гориво, продукти за дома и градината, спортно оборудване.

"Българите бързо възприеха най-лесния метод за пазаруване - онлайн, и забелязахме нови тенденции през първите часове на кампанията: клиентите правят повече поръчки от различни категории и търсят различни селектирани оферти, свързани с контекста на времето, в което живеем, като стоки за ремонт и реновация на дома, телевизори, играчки и съдове за готвене", посочва Андрей Попеску, директор на eMAG България.

Потребителското поведение демонстрира предпочитание към мобилни устройства като начин за поръчване - 70,2% от трафика и поръчките са от апликацията на eMAG. До момента 2 000 пратки вече са напуснали склада на eMAG и са в процес на доставка на клиентите. Ще бъде направено всичко възможно поръчките от Black Friday 2020 да бъдат доставени в рамките на две седмици след края на кампанията.

Брой поръчани продукти след първите 7 часа от началото на eMAG Black Friday 2020:

Над 37 000 продукта за ремонт и реновиране на дома
Над 30 000 играчки
Над 19 000 съдове за готвене и малки домакински електроуреди
Над 1,7 милиона бр. пелени
Над 1 тон кафе
 Пазаруването и пандемията - успяхме ли да превключим на онлайн режим?    
__ 2 __

26/11/20
01:03:33

Преди истерията около черния петък и предвид пандемията и презапасяването със стоки, обсъдихме с експерт в областта на онлайн магазините как се развива тази услуга в България и по-специално - започнаха ли българите да посещават по-често онлайн супермаркетите? Нещо абсолютно непривично за тях до миналата зима...

Разговаряме с Христо Янков - ръководител на онлайн магазините T MARKET. Христо има над 20 години опит в ритейл индустрията, а през последните няколко години се профилира в подпомагането на бизнес дигитализацията и изграждането на ефективни процеси в организацията на компании.

Какви са предимствата на пазаруването в онлайн супермаркетите?

Предимството е, че стоките идват до вратата ти и самото пазаруване е лесно. Ние имаме и безплатна доставка, винаги сме навреме, условията за връщане са повече от добри и реагираме бързо.

С опцията за онлайн пазаруване няма нужда хората да излизат и да мъкнат торби. Заради пандемия ние инвестирахме много, за да може да осигурим на клиентите си и тази услуга. Защото все още е много важно да няма струпвания от хора и да може без да се налага на човек да излиза, да получи вкъщи необходимото му.

Друго наше предимство е, че в T MARKET Онлайн цените са същите като във физическите ни магазини, защото държим да осигуряваме на клиентите си ниски цени и добро качество. Това е наш основен приоритет, откакто стъпихме на пазара преди 15 години.

Само до преди две години на никого не му хрумваше да си купува хранителни стоки онлайн

Да, така е, но трябва да се знае, че по света това е традиция от години. По този начин се пазарува например в Корея, където на метростанциите има пълноразмерни витрини и можеш да си поръчаш всичко по телефона, а докато си стигнеш вкъщи, пратката вече да те чака там. Най-вероятно и ние ще направим същото у нас след няколко години, но в момента правим първите стъпки. Това е бъдещето, а особено в момента целият свят вече живее по различен начин.

А какви са вашите предимства в това отношение в сравнение с конкуренцията?

Предимствата са ни на първо място, цени, които са признати от клиентите като едни от най-добрите на пазара, безплатната доставка - това е много сериозно наше предимство, което използваме, а на трето място, това е разнообразието от продукти, което при нас е сериозно и това се оценява добре от потребителите.

Колко артикула предлагате в T MARKET Онлайн?

Над 5 000, като всеки месец се пазаруват над 80% от изложените в сайта ни артикули. През октомври почти 4 000 бяха различните артикули, които са закупени от сайта ни.

Как решихте да стартирате с онлайн продажбите?

Този бизнес стоеше пред нас като тема, тъй като компанията майка на "Максима България", която е в Литва, има вече няколко години опит в тази сфера. Бяхме планирали да пуснем подобна услуга след година или две. Предвид ситуацията с коронавируса обаче ние буквално за няколко седмици се наложи да превключим и да стартираме.

Това бяха първите ни стъпки, бебешки стъпки, с куп стопери и дребни проблеми, но вече мога да кажа смело, че в момента сме на доста добри позиции. И всъщност за няколко месеца успяхме не само да се стабилизираме на новото си място, но и да тръгнем с големи крачки напред.

Това не беше ли голям риск за вас? Останалите големи вериги май не пожелаха да рискуват

Със сигурност беше риск. Знаехме, включително и от опита на конкуренти у нас и в чужбина, че този бизнес в началото не е печеливш. Разходите са сериозни, усилията са сериозни, бизнесът като бизнес не е лесен, тъй като иска доста ресурс, не само човешки и системен, но и логистичен. Поради което са малко компаниите, които ще поемат по този път.

Тоест вие, в момента, в който сте започнали, сте били наясно, че няма да сте на печалба, но сте го направили въпреки това?

Абсолютно - да. Ситуацията беше извънредна и искахме да осигурим на клиентите си това удобство.

Какво най-много пазаруват хората в T MARKET Онлайн?

Най-много се пазарува от секцията плод и зеленчук. После идват млечните продукти, алкохол, месни продукти. Също така и големи разфасовки на пакетирани храни и продукти, които никой не иска да мъкне от магазина до къщи...

А забелязва ли се презапасяване със стоки?

Има подобна тенденция, но тя не е в онези мащаби, в които беше в началото на епидемията.

Какви са условията за връщане в T MARKET Онлайн? Може ли да се върне нещо купено?

Да, разбира се. Клиентът има опцията да върне стока, да я замени с друга или да му се върнат парите. Така че хората могат да бъдат спокойни.

И все пак хората не се ли притесняват, че ще им донесат нещо, което не са поръчали и ще ги накарат да го платят и вземат?

Истината е, че при онлайн пазаруването клиентът има повече права отколкото при физическото, в магазина. И хората постепенно се научиха, знаят какво искат, проследяват, търсят обратна връзка и ако има несъответствие, имат телефона, имат обратна връзка с нас. А ние особено държим на тази обратна връзка не само за евентуални рекламации, но и за да сме сигурни, че клиентът е получил това, което е поръчал и е останал доволен. От което пък и ние оставаме доволни.

Повече пари ли оставят хората при онлайн пазаруването, отколкото физически в магазина?

По данните, които имам, е много повече. Може би тройно се пазарува онлайн за разлика от това, което би купил клиент, ако е във физически магазина.

Сега онлайн може да се пазарува само в София и Пловдив. Имате ли план за по-нататък?

Да, гледаме смело напред и предвиждаме нови локации в други градове. Задвижихме много енергично нещата и умножихме десеторно обсега си. От следващата седмица планираме да удвоим капацитета си в София по две, още веднъж. Което ще даде сериозно предимство в обслужването на клиентите ни.

Какво е бъдещето на онлайн супермаркетите в България?

Много сериозно. Със сигурност този пазар с годините ще се умножава. Виждаме, че вече са десетки магазините, които са онлайн на пазара, надали ще оцелеят всичките, тъй като иска се ресурс, иска се сериозна подготовка, така че - да, пазарът ще се трансформира и ние ще се учим да живеем по нов начин. Както работата в къщи и онлайн обучението, така и онлайн пазаруването ще стане нещо обичайно.

Тоест смятате ли, че като свърши цялата тази истерия с вируса, хората вече ще са свикнали и това ще продължи по същия начин?

Категорично - да. Основното предимство на онлайн пазаруването е спестяването на време, което и ключово. Сигурен съм, че ще излезем от ситуацията с навика да не си губим времето, а торбичката да ни чака пред вратата.

 Онлайн продажбите стремглаво растат    
__ 3 __

04/02/22
20:07:48


Максимата, че човек не трябва да се зарича, че няма да направи нещо, изглежда важи и за бизнесите. Преди пандемията онлайн продажбите на храни едва прохождаха, а търговските вериги се придържаха към правилото, че това е съвсем отделен бизнес и не смятат да се развиват в него, докато се борят с предизвикателствата, свързани с вируса.

Случи се така, че разрешаването на част от тези предизвикателства минава тъкмо през онлайн продажбите. Това даде тласък на няколко доставчици да се развият - повечето тъкмо в партньорство с вериги, които по този начин можаха да увеличат продажбите в условия, ограничаващи броя на посетителите.

Две години по-късно повечето вериги поддържат тези партньорства, чрез които дават възможност на клиентите си да пазаруват онлайн, но изглежда още не са сигурни какво е бъдещето на тази страна от бизнеса им. Други твърдо стоят на офлайн пазара. В това време се добави и ново предизвикателство в лицето на инфлацията.

Какво се случва

По данни на Българската е-комерс асоциация ръстът на онлайн продажбите на крайни клиенти е 9% през 2020 г. и е за над 1.9 млрд. лв., а прогнозата за изтеклата 2021 г. е тази търговия да нарасне с 29%. Анализът на организацията сочи, че 8% от онлайн поръчките са тъкмо за доставка на харни от супермаркети.

В началото на пандемията с опашките чакащи да бъдат пуснати в магазините и с очевидните примери на презапасяване с трайни продукти, се създаде впечатлението, че хората пазаруват по принцип повече. Тогава от веригите обявиха, че такъв е бил случаят само в началото, а после това е преминало в пазаруване с по-пълни колички, но за сметка на по-редки посещения.

В началото на пандемията от март 2019 г. според Фантастико започнаха два процеса: спад в броя на клиентите заради въведените тогава ограничения и съответно ръст в средната сметка. Първите седмици от затварянето ръстът в средната сметка за различните обекти е 100 - 150%. През следващите два месеца средната сметка постепенно започва да намалява.

Тенденцията да се пазарува по-рядко, но с повече продукти е актуална и днес. Въпреки това в момента нивото на средната сметка се запазва на по-високи нива от тези преди пандемията.

Пандемията още не е преминала и от тази гледна точка поведението на клиентите не се е променило в сравнение с изминалата година, казват от "Кауфланд". Тенденцията е клиентите да пазаруват с по-пълна кошница за сметка на броя посещения. Откъм продукти приоритетни са тези от първа необходимост, за сметка на по-скъпите, нишови и луксозни стоки, показват техните данни.

Върху тези ефекти междувременно обаче се добави още един - инфлацията. "Българският клиент е ценово чувствителен и цената определено играе роля при формиране на неговия избор. Стараем се да предлагаме изгодни цени както на постоянни артикули, така и на тези в акция", посочват от "Кауфланд" на въпрос дали се наблюдава тенденция хората да пазаруват основно стоки, които в момента са в промоция.

Отчитат, че поскъпването на много услуги неминуемо е довело до ръст в почти всички категории и при доставчиците на веригата. Увеличиха се транспортните разходи, които са значително по-високи спрямо предходните години, цените на самите суровини за производство, електроенергията, разбира се, както и цената на труда, анализира търговецът. "Въпреки това благодарение на нашите партньорски отношения с доставчиците ни ние се стремим да предоставяме на нашите клиенти подходящ избор от стоки на изгодни цени".

Въпреки че цените на значителна част от продуктите се увеличиха в последните месеци на 2021 г., едва през декември отчитаме лек ръст в дела на промоционалните продажби от 0.7% спрямо декември 2020 г. През януари тази тенденция не само се запазва, но и делът на промоционалните продажби се увеличава с 1.7% спрямо януари 2021 г.

Значителна част от продуктите, предлагани от веригата, са с повишени цени от началото на годината, а за друга голяма част това предстои, като доставчиците вече са информирали веригата. Като най-чувствително мениджърът отбелязва поскъпването в групите:

сладкарство, кафе, мляко и млечни продукти, хляб и хлебни изделия, олио, брашно, макаронени изделия, салати, безалкохолни напитки, растителни масла и други. При тези групи средното увеличение на цените е с около 10% спрямо миналогодишните цени.

Продаваме онлайн, но скромно

Две години след като се налагаше дори да се чака на онлайн опашка, вече непрекъснато излизат реклами, предлагащи удобна доставка до дома - било на продукти от магазина, било на топъл обяд. А част от доставчиците са тъкмо фирми, които преди това бяха само партньори на ресторантите.

Ще продължат онлайн продажбите, но те не са съществена част от оборота и засега не смятат да развиват такъв отделен бизнес, а по-скоро ще продължат партньорството си с външни доставчици. На този принцип започна работата си eBag, която доставяше продукти от "Фантастико" на клиентите още преди пандемията, но в един момент създателят й реши да тръгне сам по този път, като изгради и свои складове.

След период, в който не продаваше онлайн, сега българската търговска верига "Фантастико" отново предлага дистанционни продажби - в партньорство с Glovo (до неотдавна Food Panda) и DelivMe."Интересът към онлайн продажбите се запазва на едно сравнително постоянно ниво. Делът им е под 5% от оборота на веригата", казва пред "Дневник" Мирослав Тошев, търговски директор на компанията. Обяснява, че веригата избира да си партнира с утвърдени платформи за онлайн пазаруване, "за да не губим време и да отговорим максимално бързо на очакванията на част от потребителите за доставки до дома. На фона на интереса това решение е работещо за нас", обобщава той.
Магазините за храни са пълни с хора, но онлайн продажбите стремглаво растат© Надежда Чипева
"Кауфланд" също избира да доставя част от асортимента си в партньорство с Glovo. "Към момента стратегическото решение е да работим с външен партньор. Самите поръчки се подготвят от служители на Kaufland, като се следи за тяхното качество и свежест. Стремим се да бъдат подбрани така, все едно пазарува клиентът", посочват от веригата в отговорите си до "Дневник".

Засега и двете компании не предлагат всичко от рафтовете си в доставка да дома. От "Фантастико" посочват, че онлайн могат да бъдат поръчани между 5 хил. и 20 хил. артикула, като стремежът е да се предлагат продукти от всички основни групи. "Кауфланд" предлага онлайн "над 5500 артикула" като те включват висококачествени млечни и месни продукти, свежи плодове и зеленчуци, както и био и специализирани храни, консерви, напитки, кафе, захарни изделия, дрогерийни стоки и козметика, продукти за бебето и детето, грижа за дома, продукти за домашни любимци.

Какви са плановете

Как дългосрочно ще изглежда тази хибридна търговия, дали веригите ще изберат да развиват сами онлайн продажбите, или ще продължат в партньорство този бизнес е трудно да се каже. От отговорите на мениджърите се разбира, че и те са в изчакване как ще се развие ситуацията с пандемията.

"Билла България" например не предлага и до момента доставки, засега няма индикации и да развива онлайн канал - самостоятелно или в сътрудничество.

Тепърва ще развиваме този канал и през 2022 г., казват от "Кауфланд". Допълват, че делът на онлайн продажбите се развива експоненциално, но все още е "с потенциални стойности, отнесено към общите продажби". Дават пример с това, че са започнали да продават онлайн през лятото на 2020 г. в 4 града в страната, а в момента услугата обхваща вече 13 града. "И сме горди, че сме единствената търговска верига с такова онлайн покритие у нас", посочват от компанията.

Плановете са онлайн продажбите да се разширят във всички стокови групи, като това включва и разширение на градовете и филиалите, които предлагат доставка до дома.

Всяка седмица се анализира обратната връзка от клиентите с цел да се подобри тяхното изживяване и да се изгради доверие към този канал на продажба. Виждаме потенциал в онлайн продажбите, като това е още един начин да бъдем по-близо до нашите клиенти и да им предоставим продуктите и качеството, на които са свикнали, посочват от там.

Планът на "Фантастико" засега е да се заложат повече усилия към увеличаване на обема артикули и територията на покритие на платформите, с които се предлагат продуктите на веригата.
 
  Задай въпрос, добави коментар >>> Отвори формата за текст    
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6    
 
  Брой посещения:  1543       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   13/10/19

Google