Наградиха водещи потребителски и бизнес марки в България с отличие Superbrands
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.
В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands - марка, която трябва да демонстрира:
Качество: Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
Надеждност: Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?
Различие: Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?
Глобалната организация Superbrands предоставя право на квалифицираните марки да участват в официалното издание за България за 2021-2022 г., както и да използват официалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.
Най-силните марки на българския пазар, включени в осмото издание на Superbrands Bulgaria 2021-2022
Потребителски марки
- Business-to-Consumer
- Bosch
- bTV
- Cash Credit
- Deroni
- Dir.bg
- Domaine Boyar
- Fibank
- Хрус-Хрус
- Ideal Standard
- Lidl
- Майонеза Краси
- Mobile Bulgaria
- Neff
- RiceUP!
- Turkish Airlines
- УниКредит Булбанк
- Yavlena
Бизнес марки
- Business-to Business
- Jobs.bg
- Kreston BulMar
- Пенков, Марков и партньори
- René Gourmet Group
- SEG
- Soudal
- Unimasters Logistics
Глобалната организация Superbrands
Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 80 страни по целия свят. През 2005 г. България стана официален член на глобалната организация Superbrands.
Какво означава Superbrand?
Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества съзнателно или несъзнателно признават потребителите и именно в тях са готови да инвестират. Superbrand символизира качество, надеждност и различие.
Изданията Superbrands
Изданията Superbrands са своеобразна енциклопедия на най-забележителните търговски марки, известни в десетки страни по света като Библията на брандинга. Те имат широка читателска аудитория, ползват се с авторитет и доверие сред деловите кръгове, ключовите публики и потребителите, защото дават отлична представа за лидерите на националния пазар и за неговото развитие. Компаниите успешно използват книгите, за да демонстрират историята и съвременните достижения на своите брандове, те са ценен корпоративен подарък за клиенти, партньори, журналисти и инвеститори.
Снимки на събитието / обявата | ||||||||||||||||
Място и време | ||||||||||||||||
Място на събитието: | София | |||||||||||||||
Дата и час от: | 22/04/22 | |||||||||||||||
Дата и час до: | 22/04/22 | |||||||||||||||
Идентификация | ||||||||||||||||
Тип на събитието: | Политическо събитие >>> | |||||||||||||||
Количество: | 1 | |||||||||||||||
Стойност: | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Задай въпрос, добави коментар >>> | Отвори формата за текст | |||||||||||||||
Брой посещения: 239 Гласували: 0 Оценка: 0.00 Последна редакция: 24/04/22 | ||||||||||||||||