Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

 

Тандем-В

От самото си създаване, компанията е утвърдена като производител на висококачествени продукти от свинско и телешко месо. Предприятието е съобразено и построено в съответствие с всички санитарно-хигиенни изисквания на европейското и национално законодателство за производство на безопасни месни продукти. Оборудвано е с модерни машини, които гарантират висока производителност, безопасност за продуктите, и хората, които работят с тях.

Други подобни ресурси
Лица:     Химия
Стоки:    Храни и напитки
Сайтове: Храни и напитки


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Храни и напитки"
 
 
  Линкове към Тандем-В
 
W102324 Тандем-В Източник Dnevnik.bg
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:  
  Телефон   02 915 6017
  E-Mail  
  WEB Site  https://www.tandem.bg/
 
  Адресни данни
 
  Област: София-град
  Община: Сердика
  Населено място: София
  Адрес: ул. Илиянци 23
  Пощ.код/кутия: 1220 /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Храни и напитки
  Подтип на фирмата: Хранителни стоки
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата

Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
Виж
 
 



 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Богдана Вътева: Ценното на това да си част от семейна компания е развитието    
__ 1 __

08/06/22
13:57:50


Богдана Вътева е второ поколение съсобственик на месопреработвателното предприятие "Тандем-В" и от четири години управлява семейната компания, създадена през 1993 г. от баща й Кирил Вътев и неговия брат Тодор Вътев.
Завършила е образованието си в университета "Брунел", Англия.

"Тандем-В" е член на "Сдружение на фамилния бизнес - България" (FBN Bulgaria) от 2010 г. Богдана Вътева е вицепрезидент на младежката структура Next Generation на FBN Bulgaria от 2019 г., активен член на организационния комитет за българското домакинство на 16-ата Световна младежка среща на Family Business Network през юни 2022 г.

Как бихте представили "Сдружение на фамилния бизнес - България" на семейна компания, която не е неин член? Каква е ролята на организацията и как се развива тя?

- Това е напълно реална ситуация - представям организацията при неформалните си контакти с други фамилни бизнеси. В тези срещи винаги казвам, че това е едно от най-смислените сдружения, в които една семейна компания може да членува. Има много ползи както по отношение на контакти, така и заради опита, който се обменя.

Всъщност нещо подобно ми каза преди години баща ми, който е инициатор на членството на нашата фирма, а ние отдавана сме членове на сдружението. Много преди да стана активна в проектите и събитията на организацията, той ми каза, че това е една от малкото организации, в които има смисъл да се членува. Неговото мнение заслужава доверие, защото той говори от позицията на членуващ в наистина много организации. Баща ми има опита на човек, който се идентифицира с определена кауза, включва се и впоследствие вижда, че нещата не се случват. Докато по отношение на сдружението на фамилни компании не е имало такова разочарование.

Още докато учех в чужбина, присъствах на посещение на членове на сдружението на нашия фамилен бизнес. Въпреки че членуваме отдавна, тогава за мен беше първият контакт с тези хора и те ми направиха изключително добро впечатление - че са много земни, че всички са там заради споделянето на опит. Впечатли ме интересът, с който участваха и в обиколката на предприятието, и в дегустациите, както и адекватните им въпроси. Тогава реших, че със сигурност и аз искам да участвам активно в тази организация заедно с млади хора, които знаят защо са там, които се интересуват от придобиването на знания и опит.

Припознах се в тази общност и идеи и когато се върнах в България, започнах активното си участие в организацията. Първоначално само като редовен член посещавах събитията, на които се случваха страхотни неща - имаше както действително образователна част с лектори по теми, които се дискутираха, така и развлекателна част, която допринасяше за това да се усети духът на организацията. Дотолкова се запалих, че впоследствие приех ангажимента да бъда вицепрезидент на младежката структура Next Generation.

Искрено вярвам в каузата на сдружението и специално на младежката структура, в начина, по който хората си помагат и споделят. Защото всички ние се сблъскваме с едни и същи предизвикателства - както в предаването и приемането на семеен бизнес и неговото продължаване, така и в чисто житейски план. Ние работим в една и съща държава, в едни и същи условия, така че подкрепата от хора, които познават трудностите и са активно участващи в бизнеса, не е нещо, което може да се намери навсякъде.

Темата за приемствеността и навлизането на второ или трето поколение в български условия е много актуална и обсъждана. Това е и тема, по която вашето семейство вече има практически опит. От позицията на успешно направения преход кое считате за ключово тук?

- Съвети не бих дала, защото спецификата на всеки бизнес и на всяко семейство е различна и това със сигурност влияе на самия процес. При нас специално, конкретно за мен, ключова роля изигра това, че баща ми от самото начало беше с нагласата, че иска да предаде този бизнес, за да се продължи. Той и в момента е активен в бизнеса и коментираме всякакви теми, допитвам се до неговото мнение, но ценното е, че той от позицията на човек с трийсет и повече години опит зад гърба си може да приеме моето мнение, не просто да го изслуша, а да види резон в моите аргументи по обсъжданата тема.

Според мен е ключово да има толерантност, да се приема по-младият човек с неговите виждания, въпреки че няма опита, и да се оценяват неговите свежест и необремененост. Съчетанието на младежкия ентусиазъм със споделяния опит на старшето поколение, което е избрало вече да не е активно ангажирано с бизнеса, дава гаранция, че преходът ще е успешен и бизнесът ще продължи да се развива.

Какво бихте казали на млад човек, който обмисля възможността да създаде или да работи за семеен бизнес? Лично за вас кое е мотивиращото, което ви кара да продължите?

- Основната ми мотивация е, че няма отъпкана пътека при този кариерен избор. Развиваш се като личност заедно с развитието на компанията, т.е. нещата са взаимно свързани. Развитието е едновременно и нещата взаимно се провокират.

От друга страна, вярвам, че създаденото до момента трябва да бъде продължено - само така се създават компании със стогодишна история, така се създава икономическо натрупване. Някой не се е отказал на десетата година, нито на второто поколение, нито на петото поколение.

Това е и моето послание - то е едно и също и към хората, които възнамеряват да стартират собствен бизнес, който може потенциално да се превърне в семеен, и към хората, които търсят възможности за професионално развитие - ценното на това да си част от семейна компания е, че твоето развитие е абсолютно неограничено, ти се развиваш заедно с компанията. Смятам, че това е много по-стойностно от кариера в една корпоративна структура, където нещата са строго регламентирани, което носи и съответното ограничение.

През юни FBN Bulgaria е домакин на 16-ата Световна младежка среща на международната организация Family Business Network. Вие сте член на организационния комитет на събитието и домакин на посещение на семейния ви бизнес. Какво е значението и какви са ползите от Световната среща за младите български членове на сдружението и за България?

- Домакинството на Световната младежка среща на фамилните бизнеси е изключителна възможност. Като част от световната организация ние, българските членове, можем да участваме като гости в световни срещи в различни държави. Но сега възможността е още по-голяма, защото сме в ролята на домакини и младите хора от цял свят идват в България като гости на събитието, което сме организирали. Това е изключителен шанс да представим не просто работата на българската организация, а да представим нашата държава - като икономически възможности, като бизнес потенциал и също нещо не по-малко важно - като капацитет и способности на младите хора да създават и развиват. Намирам за изключително престижно това, че България успя да спечели това домакинство, и то срещу държава като Франция.

Вярвам, че нашето домакинство ще бъде много успешно, защото имаме много с какво да впечатлим гостите си. България е уникална държава - и като природа, и като култура, предлага неща, които не могат да се видят другаде. Основната ни отговорност като организатори е да представим държавата по адекватен и достоен начин. Бизнес възможностите и потенциалът за сътрудничество са част от успешната презентация и основа за бъдещи съвместни начинания от взаимен интерес.

 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  324       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   08/06/22

Google