Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

 

Yettel (Теленор България ЕАД)

Yettel (Теленор България ЕАД) е водеща телекомуникационна компания с над 3,2 милиона активни потребители в България. Към края на септември 2017 г., услугите на компанията са достъпни за 99,64% от населението и на 89,80% от територията на страната, a 4G мрежата на Теленор покрива 90,81% от населението на страната.

За Yettel

Yettel е новият телекомуникационен бранд на PPF Telecom Group, въведен през 2022 г. за пазарите в България, Сърбия и Унгария. Поставяйки клиента на първо място, мисията на Yettel в предоставянето на свързаност и дигитални услуги е ясна: да помага на хората да постигнат баланс в живота.

Yettel Bulgaria, част от PPF Group, е телекомуникационна компания, предоставяща свързаност на над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. До март 2022 г. компанията присъства на българския пазар като Теленор България.

През 20-годишната си история на българския пазар компанията изгради силна репутация на пионер в областта на безжичните мрежи и отвъд тях, като стартира първата търговска 4G мрежа в България през 2015 г., първата VoLTE услуга през 2018 г. и проправи пътя за развитието на 5G с първия тест на 5G мрежа в страната. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата спечели четири последователни сертификата Best in Test, присъдени от световната организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора.

Днес Yettel България има повече от 1800 служители, разполага с над 180 магазина за продажба на дребно, а мобилната й мрежа покрива над 99% от населението на България.

За повече информация, моля, посетете: Yettel.bg.

За PPF Telecom Group:

PPF Telecom Group е водещ телекомуникационен доставчик, който оперира на пет пазара в Централна и Югоизточна Европа (България, Чехия, Унгария, Сърбия и Словакия), където предлага мобилни, фиксирани услуги, пренос на данни и интернет телевизионни услуги. Групата има 18,3 млн. мобилни клиенти, 12 000 служители и 1,4 млрд. евро печалба преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) към 2020 г.

За PPF:

PPF Group оперира в 25 държави, като инвестира в множество сектори, включително финансови услуги, телекомуникации, медии, биотехнологии, недвижими имоти и инженеринг. Обхватът на PPF Group се простира от Европа до Северна Америка и цяла Азия. Групата притежава активи на стойност 40,3 млрд. евро и има 80 000 служители в световен мащаб

ж.к. Младост 4, Бизнес Парк София, сграда 6


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Информационни технологии"
 
 
  Линкове към Yettel (Теленор България ЕАД)
 
W97454 Теленор посреща за шести път стажанти по програмата Hub by Telenor Източник News.bg
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:  
  Телефон   123; 089 123
  E-Mail  
  WEB Site  https://www.telenor.bg/bg/
 
  Адресни данни
 
  Област: София-град
  Община: София
  Населено място: София
  Адрес:
  Пощ.код/кутия: 1766 /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Информационни технологии
  Подтип на фирмата: GSM и комуникации
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата

Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
Виж
 
 



 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Теленор посреща за шести път стажанти по програмата Hub by Telenor    
__ 1 __

11/11/21
21:52:06


Девет младежи започват от днес стажа си в "Теленор България" в рамките на стажантската им програма Hub by Telenor. Най-новите попълнения в екипа, избрани измежду над 200 кандидати, през следващите 12 месеца ще имат възможността да придобият опит в ключови за телеком бизнеса направления - търговия, маркетинг, финанси и технологии, с менторската подкрепа на мениджърите на "Теленор".

"Ние в Теленор вярваме, че успехът на всяка компания се дължи преди всичко на хората, които със своя професионализъм допринасят за нейните постижения. Талантът трябва да бъде подкрепян и днес ние посрещаме в семейството на Теленор новото попълнение и следващо поколение експерти и лидери. Нашата стажантска програма продължава дори в тези трудни времена и се радвам, че Теленор е предпочитан работодател за младите хора в България", каза Галина Чулева, главен директор "Управление на хора и култура" на Теленор, при посрещането на стажантите в централата на телекома.

Програмата Hub by Telenor се реализира за шести път и дава шанс на студенти в последната си година на обучение или наскоро завършили млади специалисти, чрез участието си в стратегически проекти, да развиват ключови бизнес умения и да поставят началото на своята успешна професионална реализация. Всеки стажант ще бъде направляван от индивидуален ментор в тези първи стъпки на новото работно място, съгласно изготвен индивидуален план за развитие, съобразен с реални бизнес и стратегически цели. Ментори са утвърдени мениджъри в телекома, които в рамките на вътрешен конкурс са доказали нуждата да включат стажант в своя екип.

Стажът е едногодишен, заплатен и включва ангажимент на пълен работен ден, като след завършването му участниците ще имат шанс да станат равностойни членове на екипа на компанията в дългосрочен план.

Повече за стажантската програма на "Теленор България" можете да откриете на специално създадената страницата на оператора: Hub by Telenor
 Технологичните решения са път към медицинските открития    
__ 2 __

25/11/21
22:16:36
Преди дни "Теленор България" дари 87 смартфона, които дават техническа възможност за проследяване на нивото на кръвна захар в реално време при деца с диабет. Мобилните устройства бяха връчени на неправителствената организация "Култура без граници", която ще разпредели устройствата сред нуждаещи се семейства с деца с диабет, желаещи да прилагат технологиите.
 В Теленор знаем, че бизнесът не може да чака    
__ 3 __

25/11/21
22:42:25


Николай Николов, директор "Бизнес продажби и маркетинг" в "Теленор България", за интелигентните технологични решения на телекомуникационния оператор в подкрепа на бизнеса.

Какво представлява Бизнес порталът на "Теленор" и как може да бъде полезен на компаниите?

- Бизнес порталът предлага целия спектър услуги за бизнеса, които му позволяват да управлява ефикасно дейността си и да контролира разходите си онлайн, без това да отнема време или допълнителни средства. Потребителите могат да извършат покупки на устройства, да управляват служителски данни, да контролират и променят абонамента на телефонните номера, използвани във фирмата. Сред функциите са спиране на изходящите обаждания за даден номер в случай на кражба или загуба, активация или деактивация на допълнителни пакети, Е-фактура, SMS кампании към клиенти, партньори и служители.

Нещо повече. В бизнес свят, ръководен от дигиталната трансформация, желанието ни е да спомогнем за ускоряване плановете за растеж на всички собственици на малък и среден бизнес, независимо дали са наши клиенти като телекомуникационен оператор. След еднократна регистрация през онлайн форма на уебсайта на "Теленор" всеки бизнес може да получи приоритетно и индивидуално обслужване. Процесът е максимално улеснен - въвеждаш БУЛСТАТ и телефон и заявяваш в кой ден и час и в кой магазин искаш да те чакат. Така колегите там знаят точно кой си, какъв проблем искаш да ти разрешат и са готови точно за теб. Когато пристигнеш в обекта, не чакаш на опашка, защото нашият служител те очаква, знае историята ти и е подготвен с информация за възможни решения на специфични проблеми за твоя бизнес и персонализирани услуги, подходящи точно за твоя бизнес.

Какви други услуги предлага "Теленор" на бизнеса?

- В списъка с интелигентни услуги за бизнеса ще откроя приложението Digital Office, насочено към подобряване на вътрешните комуникации, намаляване на административната тежест и съхранението на хартиени документи. Разработихме приложението преди 5 години като технологично решение, с което да улесним ежедневието на собствените си служители, но вече се прилага и от някои от най-големите корпорации в страната. Различните модули адресират конкретни нужди в живота в една компания.

Модулът "Контакти" включва информация за контактите на всички служители, тяхната позиция, екипа, в който работят, и прекия им ръководител, както и възможност за набиране на телефонен номер или изпращане на имейл с един клик. Приложението позволява разпространението на новини, процедури, провеждане на анкети сред служителите, записване за различни събития, информиране за отворени позиции и пр. Традиционният процес по връчване и подписване на документи на хартиен носител има възможност за заместване с електронен подпис. Digital Office е подходящ за всяка компания, която усеща административна тежест. Ние постоянно продължаваме да обогатяваме функционалностите с цел да предлагаме полезни инструменти, които да станат част от вътрешния живот на бизнесите, така че сме готови да отговорим на специфичните нужди на клиентите.

Услугата SurveyOnTablet - обратната връзка с клиента. Чрез персонализирана професионална анкета на повече от 25 езика на таблет или смартфон за оценка за предоставяните от бизнеса услуги и продукти нашите клиенти получават текуща информация за развитието на бизнеса си, контрoлират качеството на работата и могат да мотивират своя персонал да бъдe проактивен. Това им дава предимството проактивно да работят за доволни клиенти и така да получат предимство пред конкуренцията, като например предупредителното известяване по имейл, когато клиентите са недоволни.

Съвместно с наш партньор разработихме услугата Онлайн магазин - специално за бизнес клиентите облачно решение за създаване на модерен онлайн магазин. Освен че е лесно, удобно и сигурно, това решение за електронния бизнес пести време, пари и усилия. Разнообразните функционалности отговарят на всички изисквания за гъвкавост и удобство при създаване/миграция от стария към новия онлайн магазин и поддържането му, персонализация на дизайна, интеграция с куриерски компании.
 Теленор става Yettel    
__ 4 __

27/01/22
21:30:33


След БТК и А1 и "Теленор България" обяви, че започва ребрандиране. От 1 март компанията ще се нарича Yettel ("Йеттел"). Промяната на името е част от по-широката инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните дружества, част от PPF, оперират под марката Telenor.

В съобщението се цитира Марек Слачик, изп. директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа, който мотивира промяната с това, че силният бранд е от решаващо значение за постигане на визията на компанията. По думите му тя включва най-доброто обслужване, опериране с най-съвременни телекомуникационни мрежи и постигане на най-високи нива на ефективност и рентабилност.

Компанията обяснява, че Yettel е ново име, нова дума.

"Теленор" започва прехода към новия си бранд от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март. От оператора допълват, че промяната на марката ще бъде неусетна за клиентите, като от тях не се изискват никакви действия. Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март.

Когато "Теленор" купи "Глобул" през 2014 г., компанията също бе ребрандирана

След сделката с "Теленор" Ладислав Бартоничек, отговарящ за телекомуникационния сектор в PPF, сега изп. директор на цялата група коментира пред "Капитал", че се разглеждат различни възможности, като една от тях е за всички оператори да се ползва марката О2. Тя се ползва в бизнеса на PPF в Чехия и Словакия.

"Теленор България" е най-големият мобилен оператор по приходи в България и третият най-голям телеком. Приходите на компанията за 2020 г. достигнаха 787 млн. лв. Абонатите към средата на 2021 г. са 3.46 млн. лв., припомня "Капитал".

PPF на чешкия милиардер Петр Келнер придоби мобилния оператор през 2018 г. и стана собственик и на Би Ти Ви. След като загина в инцидент през март, тъкмо Бартоничек пое контрола над инвестиционната компания PPF Group.
 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  282       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   09/04/22

Google